Ir Charlie Eastwood a turecké duo Ayhancan Güven a Salih Yoluç vybojovali lucemburskému týmu pozvánku do Le Mans ve třídě LMP2.
Piloti DKR Engineering obsadili ve všech čtyřech závodech místo na stupních vítězů. O vítězství ale rozhodli svým triumfem v posledním podniku v Dubaji. K vítězství je paradoxně dovezla jeden z nejstarších speciálů Oreca LMP2 07, které jsou dosud v provozu.
Eastwood si v neděli jel pro druhé místo, ale problém s převodovkou připravil vůz polské stáje Inter Europol Competition Oreca (posádka Charles Crews, Christian Bogle a Nolan Siegel) 15 minut před koncem o druhé vítězství v sezoně. Stáj DKR Engineering si tak podruhé získala účast v Le Mans.
V kategorii LMP3 rozhodly o vítězství týmu MV2S Racing při rovnosti bodů lepší výsledky. V Ligieru JS P320 se střídali Švýcar Jérôme de Sadeleer, Rus Vjačeslav Gutak a francozský jezdec Fabien Lavergne. "Gétéčkům" vládlo jediné BMW ve startovním poli. Tým Walkenhorst Motorsport jej obsadil Američany Chandlerem Hullem a Thomasem Merrillem, jež doplnil zkušený tovární pilot německé značky Nicky Catsburg.
Na startu ani letos chyběl slovenský tým ARC Bratislava. Jejího šéfa Miro Konôpku tentokrát doplnili Chilan Nico Pino a László Tóth z Maďarska. Obsadila dvakrát sedmé místo, jednou osmé a jednou deváté. V hodnocení kategorie mu patřilo devátá pozice.
Foto: DKR Engineering
Sportovní redaktor online deníku Aktuálně.cz a externí spolupracovník redakcí motormix.cz a ceskeokruhy.cz je jedním z nejlepších českých motoristických novinářů. Motorsportu propadl už v dětství a věnuje se mu velkou část své novinářské kariéry.