Návrat klubu FC Barcelona na nový stadion Spotify Camp Nou se blíží není daleko. Ale skupina hráčů a hráček fotbalových týmů klubu mohla již nyní s pomocí značky Cupra poprvé exkluzivně nahlédnout do útrob stadionu, aniž by opustila areál tréninkového centra Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Jak to dokázali? Prostřednictvím průkopnického zážitkového světa Cupra Exponential Experience, v němž řidič s brýlemi pro virtuální realitu ovládá studii Cupra UrbanRebel Racing Concept ve fyzickém světě, zatímco zrakem prožívá jízdu na digitálním závodním okruhu, který byl tentokrát upraven ve stylu Barçy. Marc-André ter Stegen, Alexia Putellasová, Pedri, Ona Batlleová, Raphinha, Claudia Pinaová, João Felix, Jana, Fermín López, Lucy Bronzeová, Vitor Roque a Bruna, které jako spolujezdec doprovázel Jordi Gené, tak znovu slyšeli povzbuzování fanoušků na stadionu Spotify Camp Nou, když podrobovali zkoušce své řidičské dovednosti.
Futuristická Barcelona. Exponential Experience propojuje hmatatelný svět s virtuální realitou s cílem maximalizovat potěšení ze vzrušující jízdy. Pro tuto příležitost byl zážitkový svět přizpůsoben estetickému pojetí sportovního klubu a jeho barvám blaugrana. Nové generace se tak mohou prostřednictvím 100% zážitků Cupra seznámit s budoucností klubu Barça. Barcelona hráče při jejich rychlé jízdě ke stadionu Spotify Camp Nou vítá ikonickými budovami, jakými jsou mrakodrap Torre Glòries nebo dokončený chrám Sagrada Família. Poté následuje jejich první (virtuální) interakce s novým stadionem, který v současnosti prochází rekonstrukcí.
Atmosféra v barvách blaugrana. Nejnáročnějším aspektem bylo bezpochyby začlenění fotbalového hřiště do zážitkového světa Exponential Experience. Sportovní klub FC Barcelona poskytnul značce Cupra 3D architektonické ztvárnění nového stadionu, který musel být přizpůsoben rozměrům jezdecké zóny a arkádovému stylu. Po více než 500 hodinách práce je výsledkem Spotify Camp Nou, jehož stavba i detaily byly přizpůsobeny požadavkům hry, ale který si zachovává svou podstatu. „Je to opravdu autentický zážitek a nový Spotify Camp Nou vypadá fantasticky. Už se nemohu dočkat, až tam budu,“ říká Marc-André ter Stegen. „Senzorická kvalita je úžasná, fanouškovské skandování a chorály jsou slyšet stále zřetelněji, jak se blížíte ke stadionu, a nechybí ani mozaika tvořená diváky, kterou vidíte, když jste uvnitř,“ říká Jana.
Závod do cíle. „Považuju se za dobrého řidiče,“ říká Raphinha, než „naskočí“ do vozu, a João Felix na to odvětí: „Ve videohrách jsem dobrý, tak možná budu mít výhodu.“ „Jsem nervózní, ale těším se,“ přiznává Bruna. Za volantem sdílejí své dojmy s Jordim Geném: „Šlápnu na to,“ říká mu Claudia Pinaová. „Je to bláznivé,“ říká pobaveně Fermín López. Pedri při vystupování ze studie Cupra UrbanRebel Racing Concept zvolal: „Je to fantastické auto!“. Mezitím Alexia Putallesová stále věnuje svou pozornost výsledku soutěže: „Už se nemohu dočkat, až se dozvíme, jaké jsou naše časy!“
Setkání budoucnosti s budoucností. Virtuální svět Exponential Experience poskytl sportovcům příležitost zúčastnit se jedinečné akce společně se značkou Cupra, která je „Oficiálním automobilovým partnerem a poskytovatelem mobility“ Barçy na základě sponzorské smlouvy, která byla prodloužena na dalších pět let.
„Chtěli jsme, aby si hráči FCB maximálně užili naše nejvíce nekonvenční zážitky z jízdy. Chtěli jsme jim také umožnit, aby již mohli vstoupit do svého nového domácího prostředí a setkat se s našimi budoucími elektrifikovanými modely Cupra. Naším cílem bylo posílit globální spojení mezi značkou Cupra a klubem FC Barcelona ve fyzickém i virtuálním světě,“ vysvětluje Patrick Sievers, globální marketingový ředitel značky Cupra.
„Chci jet ještě jednou,“ říká Vitor Roque. „Je to skvělá zábava, lepší, než jsem čekala,“ přidává se Lucy Bronzeová. „Prostě úžasné,“ říká nakonec Ona Batlleová. V tomto ohromujícím nahlédnutí do budoucnosti měli navíc příležitost důkladně si prohlédnout nové a modernizované modely značky, Cupra Tavascan, Cupra Formentor a Cupra Leon PHEV.
Zdroj: Seat
Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.