Evropskou premiéru konceptu Peugeot Inception doprovází spolupráce s francouzským umělcem (uvnitř galerie).
U příležitosti evropské premiéry vozu Peugeot Inception Concept v Paříži, který představuje vizi budoucnosti značky, se Peugeot rozhodl spojit své síly s francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.Paradise. Tato spolupráce je příběhem společných inspirací a společného optimistického pohledu na budoucnost.
Peugeot takto zahajuje sérii spolupráce s pozoruhodnými umělci nové generace. Další pokračování se uskuteční na Milánském týdnu designu.
Mezinárodní slogan značky „The world is better with allure” vyjadřuje ideu, že budoucnost je třeba si představovat stylově, kreativně a ambiciózně, s přístupem zaměřeným na člověka. Právě tuto optimistickou vizi budoucnosti vyjadřuje Peugeot Inception Concept. Tento koncepční vůz je ztělesněním avantgardní přitažlivosti šelmy, nevídaných pocitů z jízdy a 100% elektrické technologie, která kombinuje výkon a efektivitu.
Peugeot Inception Concept byl ve světové premiéře představen 5. ledna 2023 na veletrhu CES v Las Vegas, poté byl 23. a 24. března vystaven v Paříži. U příležitosti této evropské premiéry vstupuje Peugeot do nové éry a představuje svou vizi budoucnosti automobilu.
Peugeot Inception Concept symbolizuje zásadní proměnu značky:
• Peugeot i-Cockpit nové generace využívá technologii „steer-by-wire“ a místo volantu používá ovládání Hypersquare,
• Kabina nabízí cestujícím nový zážitek z jízdy,
• Design nové generace elektrických vozů Peugeot, která přijde do roku 2026 a bude založena na vlastní elektrické platformě „BEV-by-design“,
• Nové metody pro snížení uhlíkové stopy a dosažení cíle Carbon Net Zerodo roku 2038.
Během prezentace vozu Peugeot Inception Conceptv Paříži oznámil Peugeot spolupráci s mladým talentovaným francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.Paradise. Ten se nechal inspirovat koncepčním vozem a vytvořil unikátní módní výtvor – bundu, která využívá optickou iluzi díky motivu vytvořeného 3D tiskem měnícím barvu v závislosti na úhlu pohledu. Z hlediska světa módy se jedná o vysoce pokrokový technologický počin.
Bunda odkazuje na design interiéru vozu Peugeot Inception Concept a využívá stejnou 3D technologii u materiálu, který se nachází i na podlaze vozu. Materiál vyrobený 3D tiskem je revoluční, efektivní a recyklovatelný, vyrobený ve spolupráci se společností Stratasys.
Tento exkluzivní módní výtvor je výsledkem setkání dvou kreativních, vizionářských značek, které sdílejí společné hodnoty, kterými jsou půvab, emoce, dokonalost, optimismus, svoboda a humanismus. Tato spolupráce potvrzuje touhu značky Peugeot učinit z designu a kreativity pilíř své budoucí vize automobilu.
Linda Jacksonová, generální ředitelka značky Peugeot:„Jsem potěšena, že Peugeot zahajuje sérii kreativní spolupráce s Emericem Tchatchouou, který se založením značky 3. Paradise před 10 lety etabloval jako jeden z nejslibnějších mladých talentů ve světě módy. Jeho přístup k inovacím, který do centra tvorby staví emoce a lidský prvek, dokonale souzní s hodnotami značky Peugeot.“
Matthias Hossann, šéfdesignér značky Peugeot: „Práce Emerica Tchatchoua pro značku 3. Paradise, pro kterou jsou důležité pojmy jako svoboda, naděje a jednota, odráží jeho touhu pozitivně ovlivňovat společnost. Jeho návrh souzní s filozofií vozu Peugeot Inception Concept, jehož způsob prezentace materiálů prostřednictvím světla vyjadřuje stejné hodnoty. Tato spolupráce je příběhem úžasného setkání.“
Emeric Tchatchouoa, zakladatel značky 3.Paradise:„Již během prvního rozhovoru s týmy Peugeot jsem okamžitě viděl, že máme mnoho společných bodů, například využití designu k pozitivnímu ovlivnění světa kolem nás a také touha přinášet svobodu. Je mi ctí a velkou výsadou, že mohu spolupracovat se značkou Peugeot a jejím skvělým týmem na šíření našeho společného poselství a hodnot.“
Zdroj: Peugeot
Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.