Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 7. prosince 2020 (09:50) Pavel Jelínek

Chcete pod stromeček model vítěze v Indianapolis v roce 1916?

Peugeot přináší vánoční inspiraci pro fanoušky

Peugeot a jeho značkový butik připravily vánoční nabídku dárkových předmětů. Sortiment zahrnuje například stylovou kolekci k 210. výročí nebo lifestylovou sérii produktů Legend.

 

Značkový butik Peugeot nabízí celou řadu produktů, které potěší fanoušky všech věkových kategorií. Od 8. do 25. prosince lze navíc využít speciální akční nabídky.

Pro sběratele je určena sada oslavující 210. výročí značky v limitované edici 210 kusů, s číslovanými registračními značkami. Obsahuje dvě miniatury z pryskyřice v měřítku 1/43, představující Peugeot L45, vítěze v Indianapolis v roce 1916, a Peugeot e-Legend Concept, vzrušující vizi budoucnosti. Dárková sada z dílen designérů Peugeot Design Lab je v prodeji za cenu 104,90 EUR.

 

 

 

Příznivci značky si mohou zakoupit sošku lva v chromované kovové úpravě. Pochází rovněž ze studia Peugeot Design Lab a její cena je 149 EUR. Milovníci hudby ocení sluchátka Focal Listen Wireless Peugeot za 249 EUR nebo reproduktor Mino Lexon Peugeot 208 za 29 EUR.

Dětský sortiment butiku zahrnuje například jízdní kolo Peugeot v retro stylu za 229 EUR.

Na stránkách butiku  lze najít mnoho dalších atraktivních produktů, jako např. sérii Peugeot Legend, Art Toys, legendární mlýnky na koření aj.

 

PEUGEOT

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

 

 

PR

 

Další články

Komentáře