Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 27. února 2020 (21:21) Karel Lacina

Další novinky před startem sezony TransAm v Sebringu.

O vytvoření aliance mezi týmy Diehl Merrill Racing a Mike Cope Racing zde už řeč byla, ale pro letošní TransAm má Mike Cope připravený i svoji samostatnou sestavu.

Svoji šestou sezonu v TransAm u něho zahajuje Keith Prociuk a v Sebringu se představí s novými barvami jeho Fordu Mustang, když tradiční modrou vystřídá jiný odstín, který používá HP Tuners.

Další Mustang bude mít ve svých rukách mladý Jim Gallaugher, nováček v týmu bude mít sezonu 2020 hlavně jako zkušební a zaměří se především na sbírání zkušeností.


" Tým Mike Cope Racing mě přivítal s otevřenou náručí a užívám si spolupráci s novými kolegy. Skoro deset let jsem se při svém závodění soustředil na vstup do třídy TA2 a v této sezoně to konečně klaplo, už se těším na první závody. Považuji za naprostou čest soupeřit s některými z nejlepších okruhových jezdců v zemi" - vysvětlil Gallaugher.


Poté co kvůli velkému pracovnímu vytížení musel v polovině roku 2019 ukončit sezonu, vrací se letos znovu Matt Parent. Přestože také představí nový vzhled Venture Fordu Mustang, jeho tradiční oranžový základ zůstává.

V týmovém stanu doplní celou sestavu talentovaný Jett Noland, který dostane příležitost ukázat svoje umění v kokpitu Cope Race Cars v divizi TA2. Hlavní věcí, kterou bude muset udělat, je změna jízdního režimu z oválu na klasický okruh, když minulý týden jsme ho mohli sledovat na New Smyrna Speedway.

 



Až do posledního závodu loňského roku bojoval o titul v kategorii TA s Ernie Francisem Chrys Dyson. Vyhrál Lime Rock, Indianopolis a finále v Daytoně, ale ani to nestačilo, a díky technickým problémům Plaid Fordu Mustang ve třech závodech, kdy se nedostal na první dvě místa, o primát přišel. Tentokrát tedy se svým týmem CD Racing chystají odvetu.


" V loňském roce jsme měli potřebnou rychlost a výkon pro to, abychom získali titul. Objevilo se však několik menších problémů se spolehlivostí našeho vozu a  v takto vyrovnaném šampionátu, jakým TransAm je to rozhoduje o tom jestli vyhrajete nebo ne.

Máme skvělý tým a přes zimu jsme hodně zapracovali na tom, aby auto bylo co nejméně poruchové. Konkurence v TransAm se každým rokem zvyšuje, ale naše testy proběhly opravdu dobře, a jsem přesvědčen, že máme vše co potřebujeme k zisku titulu" - řekl o svých ambicích Dyson.

 


CD Racing chystá ještě druhý vůz Ford Mustang sponzorovaný Amamos LaVida Tequilla do něhož usedne Humaid Al Masaood. Vítěz závodu IMSA v Baltimore 2011 si vůz vyzkoušel už při loňském finále v Daytoně, a obsadil desáté místo.

Již do 18 společné sezony vstoupí na Sebringu Amy Ruman společně s pneumatikářským gigantem Pirelli. Na Corvette s číslem 23 ponese logo svého hlavního sponzora, McNichols společně se stavební společností Cornertech Inc. CNC Solutions. Amy se bude snažit o zisk již třetího titulu v kategorii TA.


" Bob Ruman společně se svým týmem přes zimu tvrdě pracovali na McNichols Chevroletu Corvette a provedli některé změny s ohledem na směřování šampionátu. TransAm je opět zaplaven silnými týmy a talentovanými jezdci, proto se musíme neustále vyvíjet, abychom byli konkurenceschopní.

Důslednost a spolehlivost jsou naprosto klíčové v každém závodě, chcete-li být na podiu. Mám moc ráda začátek sezony v Sebringu, tato trať je ikonická a my jsme zde získali spoustu úspěchů" - uvedla Amy.

 

Zdroj: TRANSAM

Neprošlo jazykovou korekturou
 

Další články

Komentáře

Oblíbené fotogalerie