Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 9. července 2020 (18:39) Karlos Lacina

Holandský šampionát Supercar Challenge letos s řadou novinek

Na zmodernizovaném okruhu Zandvoort pilně testovalo několik účastníků holandského šampionátu Supercar Challenge mezi nimiž nechyběl ani tým FEBO Racing. 


FEBO Racing zakoupil pro letošní sezonu nový Hyundai i30 N TCR a dvojice Dennis De Borst a Lorenzo van Riet s ním pojedou v divizi Supersport 1. První testovací kilometry s novým vozem však vůbec neproběhly podle očekávání, když krátce před vyjetím zkropil nový asfaltový povrch déšť a jezdci museli první jízdy o hodinu odložit. Na kluzkém povrchu nikdo z nich neriskoval a časy tomu i odpovídaly, ale hlavní úkol seznámit se s novým vozem byl splněn. V posledních dvou hodinách vymezeného času už pršelo pořád a posádka tak mohla vyzkoušet i nastavení na mokro.

 


" O vůz se stará Ferry Monster Autosport a je velice dobře připravený. V zimě jsme s ním jeli dva vytrvalostní závody ještě bez polepu a teprve nyní už je v plném bojovém zbarvení. Den bohužel neproběhl bez problémů. Když seděl za volantem technik Robin Monster došlo ke zlomení šroubu na zavěšení po čemž Hyundai skončil naštěstí bez poškození v kačírku mimo trať. Po drobných opravách ještě párkrát obkroužil Zandvoot už bez jakýchkoliv komplikací. Byly to naše první kilometry za deště a k našemu překvapení jsme zajeli nejrychlejší časy v divizi Supersport 1. Šlo to lépe než jsme čekali a po takových výsledcích už se nemůžeme dočkat prvních závodů" - řekl Dennis De Borst.

 


Do Supercar Challenge letos vstupuje také Gerrit Vos. Tento úspěšný podnikatel získal závodní licenci až v 45ti letech a kromě poháru vozů Donkervoort vyzkoušel I Seat Cupra Cup. Minulý rok si pořídil osvědčené KTM X Bow a závodil v Super Touring Car Cupu. V letošní sezoně se právě s rakouským speciálem objeví na holandských tratích v divizi Supersport 1.


" KTM X Bow je pro mě skvělé závodní auto , protože se jedná o otevřený závoďák na kterém se díky větru cítím jako na motocyklu. I když v dešti to není zrovna nejpříjemnější přesto si jízdu  v něm vždy užívám. Auto se rychle přizpůsobí mému jezdeckému stylu a jeho ovládání je velice příjemné. O můj speciál se starají v Helfferiche, kde na něho namontovali zadní křídlo a jeho jízdní vlastnosti se ještě o něco zlepšily. Už se moc těším až si vyzkouším první závod, i když zahajovací podnik v Zolderu musím vynechat".

 

 

Zdroj: Supercar Challenge

Neprošlo jazykovou korekturou


 

Další články