Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 29. srpna 2019 (09:50) Pavel Jelínek

Intenzivně testují maskované prototypy nového modelu Golf1. Již osmé generace.

Poslední fáze testů nového Golfu byla zahájena

Vývoj je již téměř dokončen: Volkswagen intenzivně testuje maskované prototypy nového modelu Golf1

Světová premiéra na podzim 2019: Osmá generace modelu Golf bude digitální, inteligentní a síťově propojená

Praha, 28. srpna 2019 – Nový Golf přijíždí ke startovní čáře. Již osmá generace bestselleru s více než 35 miliony vyrobenými vozy vstoupí svých designem a digitálními inovacemi do nové epochy, éry elektrifikovaných pohonů, digitalizovaných a síťově propojených interiérů, asistované jízdy a funkcí i služeb, používajících připojení k internetu. Nová generace modelové řady Golf bude tuto epochu utvářet novými impulzy.

Nový Golf – ještě s maskováním

I navzdory maskování lze rozpoznat, že se pod černo-bílými pruhy schovává pětidveřový hatchback s působivými proporcemi. A ani nijak neskrývá, že je Golfem – jeho vizuální DNA je totiž nezaměnitelná. Bližší pohled navíc prozradí, že součástí maskování je dokonce označení „Golf“.

Ušlechtilé detaily nového designu však maskování účinně chrání před zvědavými pohledy. Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, k tomu říká: „Jisté detaily nového Golfu ještě nemůžeme prozradit. Jeho elegantní proporce však skrývat nechceme.“ Šéfdesignér k tomu ještě dodává: „Osmá generace bude přitahovat pohledy!“ Odpočítávání do jejího debutu již běží. Nový Golf oslaví světovou premiéru na podzim 2019.

1) Vozidlo není dosud nabízeno k prodeji.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě.

K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

 

 

PR

Další články

Komentáře