Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Neděle, 18. října 2020 (08:55) Pavel Jelínek

Nizozemský jezdec Max Verstappen na Nurburgringu slušně stínoval Lewisa Hamiltona.

Verstappen prodlužuje dlouhý pódiový běh s Gaslym šestým na Eifel GP
Veškerá reakce z Nürburgringu, když holandský jezdec skončil na druhém místě.

Max Verstappen si udržel svůj rekord stupně vítězů v každém závodě této sezóny, který dokončil, když na Nürburgringu předvedl téměř bezchybnou jízdu.

Nizozemský jezdec po většinu závodu stínoval Lewisa Hamiltona, ale nedokázal si vytvořit příležitost k předjíždění, když v této sezóně skončil popáté na druhém místě. 

Alex Albon, týmový kolega týmu Aston Martin Red Bull Racing, zahájil závod na pátém místě, ale po kolizi s AlphaTauri Daniilem Kvjatem došlo kvůli problému s pohonnou jednotkou RB16 k nucenému odchodu thajského jezdce. 

Kyvat dokázal pokračovat a skončil na 15. místě, zatímco další působivé představení bylo od Francouze Pierra Gaslyho, který zajistil P6. 

 

 

 

 

 

Max Verstappen - 2. místo
"Celkově to byl pozitivní víkend a myslím, že nás může velmi potěšit další druhé místo. Snažil jsem se během závodu držet co nejblíže Lewisovi a my jsme prostě neměli dost tempo, abychom s ním bojovali, ale celkově jsem byl spokojen s výkonem.

O víkendu jsme s autem udělali krok vpřed, takže jsem s tím samozřejmě spokojen, ale stále se musíme zlepšovat a budeme dál tlačit, abychom mohli každý víkend bojovat s Mercedesem. “ m samozřejmě také spokojený s bodem za nejrychlejší kolo, což byl bonus navíc. Je také dobré vidět Daniela zpět na pódiu, je to skvělý jezdec a opravdu si to zaslouží. “

Alex Albon - DNF 
"Tempo v autě bylo dnes dobré, takže je škoda mít takový výsledek a nevidět, kde bychom mohli závod dokončit." V prvním kole jsem měl zablokování, které zabraňovalo kontaktu, což znamenalo, že jsem musel postavit opravdu brzy, protože jsem měl silné vibrace z plochého místa na pneumatice. Opravdu nevím, co se stalo s Daniilem, a musím to sledovat. Myslím, že když jsme provedli nový start, možná trochu narazil do šikany a myslím, že to z mé strany bylo trochu nesprávné posouzení.

Poté tým viděl, jak teploty stoupají, a byl jsem požádán, abych boxoval a poté odešel z auta. Zpočátku to z údajů vypadalo jako problém s pohonnou jednotkou, ale tým to prozkoumal a zjistil, že do systému chladiče prorazily nějaké nečistoty, což vedlo k rostoucím teplotám. Rozhodně to není způsob, jakým jsem chtěl víkend ukončit, protože auto se cítilo dobře."

Christian Horner - vedoucí týmu
"Je fantastické vidět Maxe na druhém stupních vítězů s dalším hvězdným pohonem a zdá se, že jsme o víkendu o kousek blíž v boji s Mercedesem." Max se dokázal po celý závod držet v úderné vzdálenosti od Lewise a všechno to bylo o něco zajímavější, když se pole uzavřelo za Safety Carem na klíně 44.

Protože Safety Car byl tak dlouho mimo, teploty pneumatik klesly, což Lewis se systémem DAS zvládl trochu lépe, než jsme byli my. Max zvládl záludný nový start dobře a odtamtud to byl docela přímý závod do cíle o druhé místo.

Alexův den nebyl ani zdaleka jednoduchý, protože v úvodním kole došlo k velkému zablokování do zatáčky 3, což způsobilo, že jsme ho postavili dřív, protože nás vibrace přivedly blízko k bezpečnostnímu prahu.

Scuderia AlphaTauri Honda

Pierre Gasly - 6. 
„Jsem dnes opravdu šťastný, protože včerejšek pro nás byl docela obtížný. S autem jsem se necítil tak dobře, protože se nám nepodařilo dostat rovnováhu tam, kam jsme chtěli. Víme, že v neděli máme obvykle trochu větší tempo, abychom bojovali a byli v mixu o body, a dnes to byla dobrá zábava.

Na trati jsem měl hodně bitev - útočil jsem, bránil se ... nejrůznější situace a musím říct, že jsem si to venku opravdu užil! Tým přijal všechna správná rozhodnutí ve správných okamžicích, takže si myslím, že nás dnes může šestá pozice velmi potěšit. “

 

 

 

Daniil Kyvat - 15. místo 
"Dnes to není dobré, moje rasa byla docela zničená od okamžiku, kdy jsem měl kontakt s Albonem." V důsledku toho jsem ztratil přední křídlo a auto bylo masivně poškozeno na podlaze a brzdových potrubích. Ztratil jsem tolik času prováděním toho pomalého kola do boxů bez předního křídla, pak zastávka v boxech byla zjevně pomalá, abych ji nahradil, takže už jsem nemohl dělat mnoho.

V autě chyběl velký přítlak, takže jsem se po zbytek závodu snažil. Jen jsem doufal, že nějaký déšť nebo něco se stane, abych to dokázal dohnat, ale nic se nestalo. Je to škoda, protože až do té události s Albonem to opravdu vypadalo, že by to mohla být velmi silná rasa, myslím, že jsme dnes mohli dopadnout dobře. “

Jonathan Eddolls - hlavní inženýr závodu
"Celkově jako tým jsme dnes měli opravdu dobrý výsledek." Byl to náročný závod, protože jsme stejně jako ostatní mířili do neděle s velmi malými informacemi o výkonu pneumatik. Daniil měl velkou smůlu, když přišel společně s Albonem, což způsobilo ztrátu předního křídla, zejména proto, že jsme v té době měli opravdu silné tempo. To znamenalo, že jeho závod byl docela u konce, protože způsobil velkou škodu na podlaze a dalších částech vozu.

Na druhé straně garáže Pierre odjel opravdu dobrý závod, dobře zvládl pneumatiky a poskytl nám vynikající zpětnou vazbu, což nám umožnilo naplánovat dobrou strategii. Reagovali jsme dobře na pozdní Safety Car, postavili jsme Pierra, zatímco Leclerc vpředu nevykopl, takže s čerstvějšími pneumatikami jsme na něj mohli zaútočit a skončit před ním v P6. Dnes jsme získali více bodů než naši hlavní konkurenti

 

 

 

 

 

PR

Zdroj RB

foto RB

Neprošlo jazykovými úpravami a redakční  korekturou.

Fotky

Další články

Komentáře