Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 22. října 2020 (13:42) Pavel Jelínek

Ostravský tým si kromě speciálu Tatra Jamal přivezl na test novinku, vypadající jako Ford.

FESH FESH TEAM představil na testech v Polsku nový speciál

Ostravský dakarský FESH FESH TEAM se v závěru minulého týdne připravoval v polském Drawsku Pomorskiem na novou závodní sezónu. Vyzkoušel především nový závodní speciál, se kterým má záměr vyrazit na některou z dálkových rallye.

Vojenský polygon v Drawsku Pomorskiem, kde se pravidelně jezdí rallye Baja Poland, si pro prověření svých závodních speciálů zvolily dva týmy. Společně s ostravským týmem FESH FESH zde nové speciály testoval jeden z nejúspěšnějších dakarských týmů De Rooy.

Ostravský tým si kromě tradičního speciálu Tatra Jamal, přivezl také novinku. „Náš nový speciál je postavený na podvozku Tatra a má genetiku Fordu. Vzhledem k použitým komponentům je oficiální značka vozidla Ford“, představuje novinku majitel týmu a zároveň pilot Tomáš Vrátný.

„Je to první vývojový stupeň ve stavbě další řady našich závodních speciálů. Rám je proti „jamalkám“ o něco kratší, kabina je posunuta kousek dál za přední nápravu. To dává posádce lepší jízdní komfort a vozidlu lepší stabilitu a ovladatelnost“, pokračuje v charakteristice Tomáš Vrátný.

 

 

Testování se účastnil také dakarský šampion Gerard De Rooy se dvěma speciály Iveco. Jeden z nich s pilotem Albertem Lloverou, andorským závodníkem, který se jako první paraplegik zúčastnil Rallye DAKAR v roce 2016 v týmu Tomáše Vrátného. Závodní speciály ostravského týmu si vyzkoušeli také další závodníci, mezi kterými byla i Marcelina Zawadska, Miss Polska z roku 2011, která v letošním roce úspěšně absolvovala rallye Africa Eco Race.

 „Letošní ročník Rallye DAKAR byl pro naše kamiony velmi úspěšný. Posádka Tatry Jamal č. 521 P. Garrouste, S. Gospodarczyk, P. Vojkovský se umístila na 9. místě, posádka Tatry Jamal č. 510 R. Szustkowski, J. Kazberuk a F. Škrobánek na 18. místě. Chceme tedy dále spolupracovat se zkušenými zahraničními posádkami a poskytovat jim s naším servisem dokonalé zázemí“, nastiňuje záměry pro rok 2021 Tomáš Vrátný.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=drt2FX4uGI0

Charakteristika speciálu FORD CARGO EVO I

Délka: 6 100 mm
Šířka: 2 540 mm
Výška: 3 310 mm
Rozvor:4 290 mm
Hmotnost: 8 400 kg
Podvozek: Tatra 4x4
Motor: Renault DXi 13, 6 válců, max. výkon 920 koní

Převodovka: ZF, manuální, 16 +2 rychlostí
Karosérie: Ford Cargo 1848T, kapota Ford L8501
Brzdy: bubnové Tatra / Ferodo
Tlumiče: Donerre
Pneu: 14.00 R20.00, bezdušové, centrální dohušťování

 

 

 


O FESH FESH GROUP

FESH FESH GROUP je společnost podnikající v oblasti motorsportu. Zaměřuje se na stavbu a pronájem závodních speciálů v úzké spolupráci s dalšími společnostmi skupiny OSTRA, jako např. Donerre Suspension nebo KAR group. FESH FESH dále zajišťuje rallye servis, dodávky technologií pro motorsport, realizaci eventů, marketingovou činnost a samozřejmě vlastní sportovní účast na soutěžích Rallye DAKAR, Africe Eco Race, Silk Way Rallye, Baja Cross Country a dalších.

FESH FESH GROUP je součástí skupiny OSTRA.

 

 

PR

 

foto týmu

Fotky

Další články

Komentáře