Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 15. září 2020 (08:41) Pavel Jelínek

Peugeot Sport míří na 24 hodin Le Mans 2020.

Peugeot Sport se v roce 2020 objeví v závodě 24 hodin Le Mans

Peugeot Sport odhaluje svou novou identitu a nový pohled na kritéria výkonnosti. Nový vzhled určený do nové éry, éry „neo-performance“.


Peugeot si pro představení nového loga a hlavních informací o svém návratu do vytrvalostních závodů v roce 2022 vybral legendární okruh 24 hodin Le Mans, aby tak vzdal hold legendárnímu závodu, s nímž se pojí celá řada historických sportovních, lidských i technických úspěchů. Na 88. ročník závodu 24 hodin Le Mans bude u zatáčky Dunlop dohlížet monumentální lev Peugeot.

Jeho vzhled bude kopírovat novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, pečlivě sladěnou s grafickými prvky nové značky sportovních vozů vybavených elektromotorem - Peugeot Sport Engineered - do níž bylo vloženo veškeré know-how a odborné znalosti inženýrů zabývajících se motorsportem.

 

 

 

François Wales, ředitel divize Peugeot Sport: Peugeot Sport vývojem nových technologií vysoce výkonného elektrického pohonu, které se opírají o know-how a odborné technické znalosti jeho týmů, otevírá novou stránku ve své historii. Konkrétním výsledkem je chystané představení vozu 508 Peugeot Sport Engineered a návrat do Světového vytrvalostního šampionátu sportovních vozů.

Chtěli jsme, aby naše identita byla symbolem této nové kapitoly, do níž se Peugeot Sport pouští s veškerou silou a profesionalitou.“

Matthias Hossann, šéfdesigner Peugeot: „Nová grafická identita využívá diagonální drápy, které se u vozů Peugeot objevují opakovaně, poprvé u vozu Peugeot 504. V posledních více než 10 letech jsou pro světelný podpis našich vozů typické a jsou ztělesněním sportovního dědictví značky Peugeot a závodních vozů divize Peugeot Sport, které se během několika desetiletí zapsaly do historie motoristického sportu.“

 

 

 

Arnault Gournac, ředitel Peugeot Design Lab: „Představujeme novou vizuální identitu divize Peugeot Sport, která upouští od tradiční sportovní červené barvy a historické modré barvy typické pro Peugeot. Pro novou éru „neo-performance“ je typická černá a kryptonit Peugeot. Tyto barvy umožňují stínu či světlu zdůraznit výrazný charakter tohoto nového podpisu.  Nová sportovní a současně moderní typografie s drápy splývá, dodává logu pohyb a dynamiku a zdůrazňuje inovativní moderní charakter divize.“

 

V pátek 18. září 2020 ve 14:00 představí generální ředitel značky Peugeot, Jean-Philippe Imparato, na okruhu 24 hodin Le Mans hlavní informace týkající se zapojení značky Peugeot (v úzké spolupráci se společností Total) do Světového vytrvalostního mistrovství sportovních vozů (WEC – World Endurance Championship) pro rok 2022.

Sledujte oznámení online na Youtube kanálu značky Peugeot viz ZDE.

 

Generální ředitel skupiny PSA, Carlos Tavares, slavnostně odstartuje letošní závod v sobotu 19. září ve 14:30 (bez účasti diváků) a současně využije této příležitosti pro představení nové identity Peugeot Sport.

 

 


 

Peugeot

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

 

foto archiv týmu atd

PR

Fotky

Další články

Komentáře