Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pondělí, 13. února 2017 (12:40) Pavel Jelínek

První číslo nového časopisu Český autoprůmysl.

Vznikl nový časopis Český autoprůmysl

Zpravodaj Sdružení automobilového průmyslu

Sdružení automobilového průmyslu - AutoSAP připravilo první vydání nového časopisu s názvem Český autoprůmysl. Vycházet má pětkrát ročně, zatím v nákladu 1 000 ks a sdružení ho bude distribuovat zdarma. Navazuje na Zpravodaj automobilového sdružení, dvouměsíčník, který vycházel 17 let a byl určen výhradně pro management a další čtenáře ve zhruba 150 firmách AutoSAP.

Změnu si vyžádala potřeba zprostředkovat témata současnosti a budoucnosti českého automobilového průmyslu širšímu publiku a poukázat na úspěchy jednotlivých firem, které spolu tvoří páteř české ekonomiky.

Šéfredaktorem nového periodika je někdejší rozhlasový zpravodaj a mluvčí několika ministrů Miroslav Konvalina: „Bývalý prezident AutoSAP Martin Jahn mě loni požádal, abych od základu změnil vnější a vnitřní komunikaci tohoto významného automobilového sdružení. Ve druhé polovině roku jsme nastavili nově komunikaci vnitřní, se členskými firmami, a nyní plynule přecházíme k cílenější vnější komunikaci.

Časopis má za cíl věnovat se současným trendům, jakými jsou e-mobilita, digitalizace, konektivita a autonomní řízení. Nespouštět z očí takové výzvy Česka, jakými jsou nutnost omlazování vozového parku nebo elektromobilita. Firmy automotive si také chtějí vyměňovat informace o svých inovacích a výsledcích, které by jinak zůstaly nepovšimnuty.“ Kromě členů je časopis určen profesním odborníkům v dalších podnicích, státní a veřejné správě, partnerských svazech a v neposlední řadě také jako zdroj informací pro motoristické a ekonomické novináře.

 

První vydání Českého autoprůmyslu přináší rozhovor se zakladatelem 6D Academy a bývalým viceguvernérem ČNB Pavlem Kysilkou na téma připravenosti autoprůmyslu na digitální epochu. Podobné zaměření mají také tři články hlavního tématu čísla, které se věnují přípravě Evropy na budoucnost s auty bez řidičů, inovacím v chytrých autech ovládaných digitálními technologiemi a novým infotainmentovým systémům ve vozech vyráběných v České republice.

„Naší snahou je představovat také významné osobnosti současného českého automobilového průmyslu,“ pokračuje Miroslav Konvalina, „uvádíme nového prezidenta AutoSAP Bohdana Wojnara, který je členem představenstva ŠKODA AUTO, ale také viceprezidenta sdružení Jana Peška, který je vrcholovým manažerem kolínské automobilky TPCA Czech.“ Český autoprůmysl v prvním čísle, jehož křest je naplánován na 13. února 2017, věnuje také velkou pozornost inovacím a výsledkům členských firem, zejména z řad dodavatelů automobilového průmyslu.

„O úspěších Škody nebo Tatry se píše poměrně hodně, ale pak je tu řada firem, která pracuje na vývoji špičkových součástek pro automobilový průmysl, které dodává do automobilů světových značek, ale moc se o nich neví,“ říká Miroslav Konvalina.

Časopis by měl s výjimkou letních měsíců vycházet jednou za dva měsíce. Během letních prázdnin, kdy mívají automobilky celozávodní dovolené, vznikne navíc speciální vydání Českého autoprůmyslu věnované vítězům soutěže Podnik roku v českém automobilovém průmyslu.

 

 

PR

Fotky

Další články

Komentáře