Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Pátek, 23. října 2020 (14:32) Pavel Jelínek

Setkání prototypů od Audi současnosti a budoucnosti.

Audi R8 LMS a Audi RS e-tron GT Prototyp: setkání současnosti s budoucností
• Společná účast v největším závodě pro vozy kategorie GT3 na světě v Belgii

• GTX World Tour jako průkopník elektrických pohonů v závodech GT
• Elektrické gran turismo značky Audi pojede v sobotu v zahřívacím kole v čele startovního pole závodu 24 h Spa


Praha, 23. října 2020 – Oba pocházejí z Neckarsulmu, ztělesňují fascinaci sportovními vozy současnosti i  budoucnosti a zrcadlí veškerou vášeň, s níž Audi vyvíjí a vyrábí své automobily. Úspěšný závodní vůz  kategorie GT3, Audi R8 LMS, a prototyp nového elektromobilu Audi RS e-tron GT se poprvé setkají v rámci
vytrvalostního závodu 24 h Spa, největšího podniku ve světě závodních vozů GT3.

 

 


„Audi R8 a RS e-tron GT Prototyp s expresivním designem ztělesňují sportovního ducha současnosti a budoucnosti, a to jak na silnicích, tak i v motoristickém sportu,“ říká Chris Reinke, vedoucí oddělení Audi Sport customer racing. „Fascinující Audi RS e-tron GT Prototyp je ideálním základem pro perspektivní koncept závodů GT s elektrifikovanými pohony, který ohlásila společnost Stéphane Ratel Organization pod názvem GTX World Tour.“ Tento seriál bude zastřešovat multidisciplinární soutěže pro různé alternativní pohony.

Pravidla jsou koncipována tak, že se jejich vítězem stane vždy nejrychlejší a současně nejhospodárnější automobil. „Audi RS e-tron GT Prototyp je prvním vysokovýkonným elektromobilem Audi a další ikonou v portfoliu modelů RS,“ říká Rolf Michl, ředitel prodeje a marketingu ve společnosti Audi Sport GmbH. „U Audi tím začíná nová éra dvou písmen RS.“

Audi RS e-tron GT Prototyp poskytuje výhled na další varianty první výhradně elektromobilové modelové řady Audi, která sjíždí z montážní linky v Německu, v manufaktuře Audi Böllinger Höfe výrobního závodu Neckarsulm. Malosériová výroba, v níž dosud vznikají vozy Audi R8, byla pro nový model rozšířena, modernizována a optimalizována. Integrovaná montáž dvou modelů se zcela odlišnými technologiemi pohonu na jedné lince je v rámci koncernu Volkswagen jedinečná.

 

 

 


Audi Sport customer racing vyrábí od roku 2009 na základě sériového modelu R8 závodní vozy GT3 a další verze pro motoristický sport – aktuálně již jejich druhou generaci. Padesát procent konstrukčních modulů závodních vozů, které budou ve Spa o nadcházejícím víkendu bojovat o páté celkové vítězství, pochází ze sériové výroby.

Předtím, než dá startovní vlajka v sobotu v 15:30 h pokyn ke startu, povede Audi RS e-tron GT Prototyp startovní pole 24h závodu do zahřívacího kola – a motoristický sport kategorie GT do napínavé budoucnosti.

 


Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini, je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů
v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů v jedenácti zemích.


Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A.
(Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).

 

 

 

Skupina Audi dodala v roce 2019 zákazníkům 1,845 milionu automobilů značky Audi, 8205 sportovních vozů značky
Lamborghini a 53 183 motocyklů značky Ducati.  Prémiový výrobce dosáhl ve fiskálním roce 2019 celkových příjmů z prodeje 55,7 miliardy eur a provozního zisku 4,5 miliardy eur.

V současnosti pracuje pro společnost na celém světě přibližně 90 000 zaměstnanců, z toho více než 60 000 v Německu. Audi se zaměřuje na trvale udržitelné produkty a technologie pro budoucnost mobility.


Dovozcem prémiových automobilů Audi na český trh je společnost Porsche Česká republika, součást skupiny podniků
Porsche Holding Salzburg a největší importér automobilů do České republiky. Audi nabízí v České republice všechny své
modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky při nájezdu do 120 000 km v rámci standardní výbavy vozu.

 

 

PR

 

 

foto týmu

Další články

Komentáře

Oblíbené fotogalerie