Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Neděle, 3. května 2015 (19:40) Rostislav Bajko

Škoda Octavia RS - Vaše káry

Máme tu další káry na ukázku. Jedním z těchto kousků je nyní Škoda Octavia RS I , majitele Martina z Brna. Nyní nám poslal zatím úvodní fotečky, ale v nejbližší době auto bude přefoceno. 

Tato kára je opravdu velice pěkná a ne nadarmo se říká, méně je někdy více. O tom svědčí i umístění v soutěži Total Dip Battle ve Vyškově.

A zde popis káry od Martina :

Vozidlo jsem koupil v srpnu roku 2014 a už od začátku jsem si hrál s myšlenkou ,že by s toho mohlo být tzv. porno auto (porn edition) proto ta přezdívka.Auto bylo sice karoseriově v bídném stavu,ale lak nebyl nijak poškozen a auto se dalo krásně rozleštit.Motorová část už začal majitel předemnou ladit já ho pak dovedl k obrazu svému.Podvozek jsem vybíral takový,aby nebyl extra drahý,ale hl funkční a dle info forum na Škoda auto jsem pak učinil a koupil. Do kol 3SDM jsem si zamiloval již dříve,kdy už jsem tyto stejná kola vlastnil na jednom z minulých vozidel,avšak s jinou roztečí, tak jsem je musel prodat,netrvalo dlouho a kola mám zpět :).Na Octavii RS byly původně kola z Leona Cupry 7.5x18 vylakované do černé klavírové barvy.Ty jsem ale brzo prodal,protože černé auto s černýma kolama mě moc k sobě nejdou a potřeboval jsem tzv auto něčím rozbít a kola 3sdm mě na vozidlo doopravdy sedly na jedničku.Přez zimu jsem auto pomalu začal dávat do obrazu svého a díky Radistrovi a i ostatním se nám to na konci března moc povedlo. Na auto jsem pyšný a už mám za sebou i 1 umístění v tuning battlu od totaldipu a to 1.místo v levelu 3.

Rok výroby : 2004

Motor: Řadový zážehový přeplňovaný čtyřválec-vpředu napříč

Rozvod : DOHC 20V

Příprava směsi : vícebodové vstřikování

Zdvihový objem : 1781cm

Největší výkon : 132kw(165)/179ps(224)-5500ot/min    (po úpravě softwaru a uprav na motoru rozepíšu níže)

Nejvyšší točivý moment : 235n.m/1950ot/min (307n.m/3000ot/min)

Maximální rychlost : 235km/h (250km/h)

Zrychlení 0-100km/h : 7,9s  (6,5s)

Úpravy :

Upravená řídící jednotka od Motorpower,zaslepen EGR ventil a vyřazen sekundarní obvod vzduchu,odstraněn katalyzátor a původní výfuk nahrazen od svodů nerez trubkou omotanou termoizolační páskou o průměru 65mm až po koncový tlumič který je z koncernu W a je průchozí s koncovkou od JM sport.Odstavena i druhá lambda sonda(alá bonzovací).3barový regulátor paliva nahrazen 4barovým z V6ky W koncernu.Intercooler 600x310mm Forge.

 

Převodovka :

manuální pětistupňová

 

Kola : 

3SDM 0.01              8.5x18palců

Pneumatiky:

Nexen N´Fera          215/40

 

Podvozek a brzdy :

Stavitelný podvozek TA technix Evo se snížením vpředu 55mm a vzadu 35mm,přední brzdy Brembo Max sport(drážkové) o průměru 312mm,zadní brzdy Brembo chlazené s průměrem 256mm.

 

Karosérie :

Lízátko z modelu Seat Cupra,zavařená zadní lišta nad RZ,zatmavení skel autofolií,vylakované přední světla do černého matu originály xenony,tmavé boční přední blinkry,upraven přední nárazník ve spodní části pro intercooler.

 

Lakování :

Originál černá metalíza rs 9910.Vylakovaný částečně motorový prostor vozidla(hlava a vzduchové potrubí pro turbo),vylakované přední světla do černého matu originály xenony.Boční přední i zadní lišty v barvě vozidla (černá metalíza).

 

Interiér:

Originál RS s doplňky.Tmavá edice interiéru-černý strop,černé sloupky,černý koberec.Předělané podsvícení vozidla ze zelené na bílo-křiklavě zelenou,otočené displaye-Svítí čísla né pozadí.Originál svítí pozadí a čísla jsou tmavá.

 

Audio :

Rádio Kenwood pouze na USB ,reproduktory 6x9´´ oválné Kenwood.Vozím reprobedny a mixpulty -muj druhý koníček je DJ tzn musím mít volný kufr :)

 

Fotky

Další články