Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Sobota, 3. října 2020 (09:15) Pavel Jelínek

Slaví již 210 let historie.

Peugeot – 210 let historie

Nejstarší stále aktivní automobilová značka na světě funguje již od 26. září 1810

Peugeot oslavil 26. září 2020 210 let odvahy, vášně a inovací.

Značka Peugeot a její jízdní kola a automobily vždy převracely zažitá pravidla, od módní revoluce v 19. století až po revoluci mobility.

Za více než dvě století svět zaznamenal mnoho zásadních změn. Náš každodenní život se výrazně změnil i za posledních deset let. Je stále rychlejší, a to hlavně vlivem digitalizace a internetu, ale nejen to, objevily se nové způsoby myšlení a nové možnosti mobility.

Po celou tuto dobu zůstal Peugeot na špici a zároveň se měnil a otevíral nové cesty umožňující přejít k větší škále služeb, nabízet trhům nová inovativní vozidla… a samozřejmě rozvíjet elektrickou mobilitu. K oslavě tohoto výročí připravil Peugeot dvouměsíční program jedinečných slavnostních akcí.

U příležitosti oslav bylo vytvořeno speciální logo věnované 210. výročí značky.


Od 24. srpna do konce roku 2020: spolu s oslavami 210. výročí značky Peugeot proběhne mezinárodní propagační kampaň „2.1.0. Let’s Go“ s výhodnými obchodními a finančními nabídkami určenými pro soukromé zákazníky.


 

Na září a říjen byl vypracován plán věnovaný sociálním sítím, na nichž bude postupně zveřejněno 13 krátkých filmů připomínajících významné okamžiky značky: Peugeot 205, Le Mans 1993, Peugeot na WRC, Zaměstnanci, Peugeot e-Legend Concept, Pikes Peak, Šarlatáni na Indianapolis 500, Peugeot 404, Armand Peugeot, Peugeot Type 1, Peugeot 401 Eclipse, 6 ocenění COTY, Rallye Dakar.


 

V průběhu září se v týdnu výročí konaly dvě exkluzivní akce na internetu:


 

24. září akce vyhrazená dopoledne pro novináře a odpoledne pro síť prodejců,

26. září, v den 210. výročí, byl na platformách značky na Twitteru, Instagramu, Facebooku a Linkedinu vysílán speciální program a byl zde představen exkluzivní film o osobnostech, které formovaly historii značky Peugeot.


 

26. září veřejnost zvolila nejikoničtějším vozem posledních dvou století Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered.

Od 1. září do 30. října činí vstupné muzea Aventure Peugeot v Sochaux pro všechny návštěvníky 1 €.

 

Od poloviny září je v on-line butiku k dispozici kolekce lifestylových produktů Peugeot věnovaná oslavě 210 let značky. Kolekce „Since 1810“, určená pro fanoušky, je opatřená bílým logem na černém pozadí. Jedná se o nadčasovou kolekci, která zahrnuje kuchyňské předměty, jako je mlýnek na pepř, oděvní kolekce a sada miniatur se dvěma legendárními modely Peugeot. Pro prodejce je k dispozici sada „goodies“ s nápisem „210 years“ určená pro jejich zákazníky (klíčenka, plátěná taška), s černým logem na bílém pozadí.


 

Od 28. září 2020 probíhá na instagramovém účtu Peugeot Motocycles volba nejikoničtějšího jednostopého vozidla z nabídky 12 historických nebo novějších modelů. Peugeot Motocycles, který funguje od roku 1898, je nejstarším výrobcem dvou a tříkolových dopravních prostředků, který je stále v provozu.

K jeho nejdůležitějším inovacím patří:

1982: první skútr s plastovou karoserií v Evropě,

1996: první sériově vyráběný elektrický skútr Scoot’Elec,

2003: první skútr 125ccm vybavený ABS Elystar 125.


 

Peugeot

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

       

Peugeot Design Lab

Peugeot, značka, která má k dispozici know-how získané během více než 210 let průmyslové výroby a 130 let výroby automobilů, otevřela v červnu 2012 Peugeot Design Lab, designové studio určené pro externí zákazníky. Jeho hlavním úkolem je vyvíjení produktů, služeb a znalostí pro externí zákazníky z různých odvětví mimo automobilový průmysl. Jeho služeb využila od založení řada společností: Airbus, Dassault Aviation, Bombardier, Carrefour, skupina Seb, Quechua… Jedním z posledních realizací je Sea Drive Concept pro Bénéteau.

 

Aventure Peugeot Citroën DS

Aventure Peugeot Citroën DS je neziskové sdružení podle francouzského zákona z roku 1901, jehož posláním je zachovávat, rozvíjet a propagovat dědictví značek skupiny PSA ve Francii a po celém světě

Aventure pokrývá více než 200 let historie, pět subjektů, a to Aventure Peugeot, Citroën Heritage, DS Héritage, Aventure Automobile v Poissy a archiv v Terre Blanche, a dva veřejně přístupné depozitáře, Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux a Conservatoire Citroën-DS v Aulnay-sous-Bois.  Sdružení nabízí dokumentační služby, jejichž cílem je naplnit očekávání a potřeby sběratelů (např. výroba sběratelských dokladů k vozům), dále údržbu a restaurování starých vozů a prodej náhradních dílů kategorie Classic.

K dispozici je také specializovaný web, kde je lze objednat online: https://www.pieces-de-rechange-classic.com Týmy Aventure spolupracují se svými členy, sběratelskými kluby a všemi fanoušky. Sdružení pořádá nebo se po celý rok účastní autosalonů a různých akcí. Členy sdružení nejsou jen vlastníci veteránů, připojit se mohou všichni milovníci značek a jejich historie. Každý může přispět k zachování a posílení tohoto výjimečného dědictví tím, že se stane členem Aventure Peugeot Citroën DS.

Veškeré potřebné informace najdete na internetových stránkách: www.laventurepeugeotcitroends.fr

Partnery Aventure Peugeot Citroën DS jsou společnosti Total, Michelin a Gefco.

 

Peugeot Motocycles

Společnost Peugeot Motocycles, která je zastoupena v téměř 70 zemích světa a má k dispozici 3 000 prodejních míst, je ve 100% vlastnictví skupiny Mahindra za účelem dalšího růstu a rozvoje společnosti na evropských a mezinárodních trzích, včetně trhů jihovýchodní Asie. Strategie designu a R&D se nadále opírá o používání značky Peugeot.

Vizionářská a přirozeně elegantní značka Peugeot Motocycles používající slogany „Motion“ a „Emotion“ čerpá z uznávaného francouzského know-how a reprezentuje skutečný městský způsob života, který prošel významnou proměnou, aby co nejlépe využil vše, co město nabízí. Každý produkt v této řadě odráží osobnost svých řidičů, jimž pomáhá žít ve městě, zjednodušuje jim pohyb a zintenzivňuje možnosti cestování.

Společnost Peugeot Motocycles se orientuje na mobilitu zítřka a pro každý z jejích modelů je zásadní hledání inovací určených pro uživatele, kteří zažívají přeměny městských center. Společnost Peugeot Motocycles se proto zavázala pomáhat svým uživatelům po celém světě znovuobjevovat města na základě příslibu „Reshape Your City Life“.

 

 

​ODKAZY

Site Presse Peugeot
http://int-media.peugeot.com/fr

 

Boutique Lifestyle Peugeot
https://boutique.peugeot.com/

 

Peugeot Design Lab

www.peugeotdesignlab.com

 

Aventure Peugeot

www.laventurepeugeotcitroends.fr

 

Site Presse Peugeot Motocycles

www.peugeot-motocycles.fr

 

PR

Další články

Komentáře