Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 4. srpna 2020 (19:38) Karel Lacina

Sprint Cup ACI GT v Misanu plný emocí.

Před dvěma týdny začal v Mugellu italský šampionát GT endurance závodem a o tomto víkendu začal v Misanu i Sprint Cup.


Jestliže v Mugellu skončily domácí značky Ferrari a Lamborghini mezi poraženými a zvítězilo Audi před BMW, odveta jim moc nevyšla. V prvním závodě se Daniel Mancinelli držel s R8 týmu Audi Sport Italia v těsné blízkosti vedoucí dvojice Spinelli a Di Amato a, když předal volant Riccardovi Agostinimu , objevilo se šedé Audi už na čele.

Agostini nemusel řešit žádné problémy a spolehlivou jízdou přivezl Audi již druhé letošní vítězství. Stejně jako v Mugellu znovu vynikal teprve sedmnáctiletý Němec Marius Zug v sestavě BMW Italia. Stefano Comandini zvládl svůj stint dobře, závod rozjel ideálním způsobem a předával na čtvrtém místě.

Mladý Zug mazácky předjel několik soupeřů a získal stříbro před Finem Tujulou s Huracanem týmu VSR, jemuž rozjel jízdu Japonec Nemoto.

Ani tentokrát neuspěla formace AF Corse a musela se spokojit až se čtvrtým místem, ale rozhodně nezklamala. Giorgio Roda přivezl Ferrari do boxů až na desátém místě a Alessio Rovera musel celou situaci zachraňovat, když až na cílové čáře překonal Dannyho Kroese s druhým Huracanem VSR.

Tým BMW Italia získal vítězství ve skupině GT4, kde dvojice Guerra a Riccitelli svedla velkou bitvu s Mercedesem Nova Race.


1. AUDI SPORT ITALIA Agostini/ Mancinelli AUDI R8 LMS GT3
2. BMW TEAM ITALIA Comandini/ Zug BMW M6 GT3
3. VSR Nemoto/ Tujula LAMBORGHINI HURACAN GT3 EVO

4. AF CORSE Roda/ Rovera FERRARI 488 GT3 EVO
5. VSR Kroes/ Pulcini LAMBORGHINI HURACAN GT3 EVO
6. IMPERIALE RACING Galbiati/ Venturini LAMBORGHINI HURACAN GT3 EVO
7. AF CORSE Mann/ Cressoni FERRARI 488 GT3 EVO
8. EASY RACE Michelotto/ Hudspeth FERRARI 488 GT3 EVO
9. LP RACING Cazzaniga/ Marcucci LAMBORGHINI HURACAN GT3 EVO
10. RS RACING Di Amato/ Vezzoni FERRARI 488 GT3 EVO

 

 

 


Velké emoce vzbudil závěr druhé jízdy. Kikko Galbiati s Huracanem Imperiale Racing zaútočil čtyři kola před koncem nevybíravým způsobem na Giorgia Rodu a vytlačil ho mimo trať. Zatímco před Rodu se dostal Mercedes AKM Motorsportu, Galbiati se radoval z vítězství, ale jenom krátce.

Traťoví komisaři tvrdý manévr nestrávili a Imperiale Racing byl po penalizaci odsunut až na sedmé místo. Z vítězství se tak radovala posádka AKM, když sedmnáctiletý Lorenzo Ferrari zvládl svůj první stint a předal vůz Danielemu Zampierimu na sedmém místě v kontaktu s vedoucí skupinou. Zampieri se po ukončení zastávek objevil na třetím místě a když zdolal i Rodu, projel cílem původně jako druhý a teprve po skončení zasedání juryse mohl radovat.

I přes udělený handicap za vítězství v první jízdě se Audi s Agostinim drželo blízko čela a udělení trestů získalo poslední místo na podiu. Smůlu měl i tým Vicenza Sospiriho, když Tujula opřel zelený Huracan o Ferrari Easy Race.

Mezi vozy GT4 tentokrát Nova Race profitovala s technických problémů Riccitelliho BMW a Luca Segů dovezl stříbrný Mercedes k velkému triumfu před Porsche týmu Ebimotors.

 


1. AKM MOTORSPORT Ferrari/ Zampieri MERCEDES CLK AMG GT3 EVO
2. AF CORSE Roda/ Rovera FERRARI 488 GT3 EVO
3. AUDI SPORT ITALIA Agostini/ Mancinelli AUDI R8 LMS GT3

4. BMW TEAM ITALIA Comandini/ Zug BMW M6 GT3
5. EASY RACE Michelotto/ Hudspeth FERRARI 488 GT3 EVO
6. RS RACING Di Amato/ Vezzoni FERRARI 488 GT3 EVO
7. IMPERIALE RACING Galbiati/ Venturini LAMBORGHINI HURACAN GT3 EVO
8. AF CORSE Mann/ Cressoni FERRARI 488 GT3 EVO
9. DINAMIC MOTORSPORT Cassara/ De Giacomi PORSCHE 911 GT3R
10. EBIMOTORS Venerosi/ Baccani PORSCHE 911 GT3R

 

 

 

 

Zdroj: ACI

Neprošlo jazykovou korekturou
 

Další články

Komentáře