Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Čtvrtek, 9. července 2020 (18:35) Karlos Lacina

Virtuální TCR Australia a TCR Europe směřují ke svému závěru

I když se už začíná pomalu ale jistě rozjíždět reálné závodění na světových okruzích, živo je stále ještě i na virtuální scéně.


Na elektronické verzi okruhu Mount Panorama v Bathurstu začala TCR Australia SimRacing Series se všemi hvězdami australských cestovních vozů. Do první jízdy nejlépe odstartoval Ben Bargwanna, ale hned po několika metrech se před něho dostal Dylan OKeeffe. Ten letos poprvé pojede s Renaultem Megane a i jeho virtuální verze mu skvěle padla do ruky. Brzy už měl dostatečný náskok, aby se mohl soustředit na samotnou jízdu a bez problémů projel vítězně cílem. Bargwanna naopak neudržel ani druhou pozici a musel před sebe pustit tlačícího Johna Martina. Jezdec týmu Wall Racing sice začal snižovat odstup od vedoucího jezdce, ale na žádný útok se nezmohl a spokojil se s druhým místem.

 


Do druhé jízdy připadla nejlepší startovní pozice letošnímu nováčkovi australského TCR Jayovi Hansonovi a ten si v úvodu mohl užívat pocit lídra. Osudným se mu však  ve čtvrtém kole stal úsek The Esses, kde chyboval, pole za ním se sjelo dohromady a zmatku využil Luke King a šel na čelo. O něco dříve skončily naděje ve stejném místě i pro úřadujícího šampiona TCR Australia Willa Browna, jenž skončil ve zdi. King si svoji pozici zkušeně pohlídal a zajistil si první vítězství před Peterem Vodanovichem a Rowanem Shepherdem. Vítěz první jízdy OKeeffe zahjoval jízdu ze zadních pozic a prokousal se až na konečné páté místo. I tak si pojistil vedoucí pozici v celkovém pořadí, když další závod bude na programu 15. července na okruhu v Sydney.

 



Předposlední kolo TCR Europe SIM Racing Series proběhlo na trati v Monze. O tom, že na simulátorech je jeden z nejlepších všechny přesvědčil vítězným časem v kvalifikaci Daniel Nagy a zajistil si pole position již po páté v řadě. Nagy nedal ani na startu první jízdy nikomu šanci a po několika kolech měl už šest sekund k dobru na druhého Claireta. Již po zhasnutí startovních světel měli kolizi Gilles Magnus s Maďarem Boldiszem a velké problémy měl i Azcona, jenž se jen těsně vyhnul a jel na třetím místě místě. Magnus se znovu dostal do tempa ujetou dvojici si dojel a v posledním kole už byli všichni tři bok po boku. Magnus však znovu situaci nezvládl, narazil do Claireta, který jen s velkými obtížemi srovnal svůj vůz, ale neuhlídal Azconu jenž se protáhl na druhé místo. Nagy projel cílem s obrovským téměř desetivteřinovým náskokem, ale radovat se nemohl. Zasáhla technika a vypadlé internetové připojení ho o triumf připravilo a vítězem se tak stal Azcona před Magnusem a mladým Baertem, který se v posledních metrech dostal také před rozhozeného Claireta.

 


Nagy problémy před druhou jízdou odstranil, ale musel startovat až z poslední pozice. To mu však vůbec nevadilo a brzy byl už sedmý. V čele jezdil Brit Kent před Al Khelaifim, za nimi se o poslední místo na podiu prali Briche, Boldisz a Baert. Ten se se svým maďarským sokem tak dlouho otloukal, až oba skončili mimo trať a Nagy už jel jako čtvrtý a zakrátko překonal i Baerta, kterého nekompromisně poslal do hrazení Filippi. Spanilá jízda Nagyho pokračovala i nadále, když v první šikaně bez problémů zdolal Kenta a v úseku Ascari i Al Khelaifiho a začal ujíždět, aby měl okamžitě téměř pětisekundový náskok a ten v pohodě dovezl až do cíle. Na druhém místě projel cílovou čarou Clairet a znovu se jiskřilo v boji o třetí místo. Navrátivší se Baert roztočil Azconu do kterého narazil Magnus a syn majitele týmu Comtoyou získal druhý bronz za víkend.


Poslední závod se pojede 22. července v Barceloně a titul už má téměř jistý Dániel Nagy.

 

Zdroj: Faceb

Neprošlo jazykovou korekturou
 

Další články