Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Úterý, 2. června 2020 (19:49) Karel Lacina

Virtuální Turismo Carretera tentokrát na oválu San Rafaela vyhrál Agustin Canapino.

Zajímavou změnu si vyzkoušeli jezdci ve virtuálním argentinském Turismo Carretera, když na programu měli tentokrát závod 100 mil Shell Helix na oválu okruhu San Rafaela.


Atypická trať vyžadovala před startem úplně jiné nastavení všech vozů. Ke slovu tak přišly změny na aerodynamických prvcích a změněn byl i proces opotřebení pneumatik, které musely snést větší rychlost na oválu a jezdci měli vše stížené hledáním správné směsi na závod. Dobře ale zvolil Nicolas Bonelli a díky času 1: 01, 244, který byl i traťovým rekordem si vyjel pole position na startovním roštu.


V první sérii Bonelli dokonale svého postavení využil a usadil se na čele celého pole. Ale k jeho smůle se jízda lépe vydařila Nicolasovi Gonzalezovi, jenž zahajoval závod z páté pozice. Brzy se dostal na třetí místo za Bonelliho a druhého Canapina a , když v závěru zvolil nejvýhodnější stopu, projel cílem o dvě tisíciny na prvním místě. 

 

 

 


Druhá jízda byla ještě dramatičtější , než ta první. Ani zde si nedokázal svoji pozici ze startu udržet Santiago Mangoni a o triumf si to rozdali ze šesté a sedmé pozice startující Lambiris a Ardusso. Ardusso zvítězil, Lambiris byl druhý a v posledních metrech vydřel třetí příčku Ernesto Bessone.


První kola hlavního závodu byla ve znamení souboje o vedoucí pozici, kde se prali Lambiris s Bonellim a Gonzalezem a stejně horko bylo i za nimi mezi dvojicí Canapino a Trosset. Ve čtvrtém kole se protáhl na chvíli do čela Bonelli, ale brzy už to neplatilo, když Canapino dokonale využil jízdy v háku a mohl si užívat postavení lídra.

V polovině závodu už ale na první pozici svítilo zase jiné jméno a sice Lambiris, v těsném závěsu měl Trosseta a malý odstup držel Gonzalez, Canapino zatím stál u mechaniků v boxech. Krátce před koncem Canapino využil lepší stav svých pneumatik a když několik kol jezdil nalepený na Lambirise, zaůtočil a byl úspěšný.

Cílem nakonec projel s náskokem 69 tisícin na svého soka, Trosset dokončil jako třetí.

Nejpůsobivější výkon ale předvedl Santiago Mangoni, jenž se svým Chevroletem začínal až z poslední pozice. Během závodu dokázal postoupit o 21 míst a v cíli mohl být rád za deváté místo.


Trosset navýšil své vedení v šampionátu již na 215, 5 bodů, druhý je Bonelli se 148, 5 body a třetí příčka patří Canapinovi se 146, 5 body.

 

 

 

 

Zdroj: ACTC

Neprošlo jazykovou korekturou
 

Další články

Komentáře