Eduard Ramírez byl jmenován novým šéfdesignérem evropského designérského centra Hyundai.
Povede ho s úkolem zvyšovat konkurenceschopnost designu značky v období rychlých změn, jímž globální automobilový průmysl v současné době prochází. Ramírez, který do funkce nastoupil k 1. červnu, se zaměří na „designové inovace uspokojující potřeby zákazníků“ a vytváření jedinečných zákaznických zážitků, jimiž se vozy Hyundai budou odlišovat.
Eduardo Ramírez, absolvent univerzity v Coventry a prestižní designérské školy Royal College of Art, zahájil svou kariéru jako designér exteriérů u značky Audi a později působil ve společnosti General Motors. Do evropského designérského centra Hyundai přešel v roce 2007. Dosud bylzodpovědný za design řady klíčových projektů pro evropský trh, jakými jsou modely i10, Kona, Bayon a Santa Fe.
„Věřím v sílu designu, jeho schopnost ukazovat cestu vpřed, a současně hodlám inspirovat naše designéry a podněcovat je k odvážným nápadům, aby přinášeli řešení, která budou v našich budoucích zákaznících vyvolávat emoce,“ uvedl Ramírez ke svému jmenování.
SangYup Lee, výkonný viceprezident a vedoucí globálního designu značek Hyundai a Genesis, u příležitosti oznámení prohlásil: „Těším se, že pod Eduardovým vedením bude Hyundai Design Europe ještě silnější a neotřelejší. Pro tuto pozici má veškeré předpoklady, protože rozumí směřování designu značky Hyundai, pro kterou jsou hlavní prioritou hodnoty zákazníků. Eduardo je talentschopnýtvořit designreflektující různé životní styly zákazníků, který současně zrcadlí historii značky Hyundai.“
Zdroj: Hyundai
Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.