Cenu pro nejužitečnějšího hráče MS od Škody Design získal Švýcar Fiala

Švýcarský útočník s českými kořeny převzal trofej od člen představenstva společnosti Škody Auto Martin Jahn.

Domácí český tým vyhrál letošní 87. mistrovství světa v ledním hokej. V napínavém finálovém utkání turnaje, který se konal od 10. do 26. května, včera v Praze zvítězila Česká republika 2:0 nad reprezentací Švýcarska a stala se teprve pátou zemí, která ovládla šampionát na domácím ledě.

Po utkání, které sledovalo přímo v hale 17 413 fanoušků, předal Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing, cenu nejužitečnějšímu hráči šampionátu. Letos se jím stal švýcarský útočník Kevin Fiala. Tuto trofej vytváří oddělení Škoda Design od roku 2018. Česká automobilka je oficiálním hlavním sponzorem světového šampionátu již 31 let.

„Letošní mistrovství světa pořádané v naší domovské zemi představovalo pro českou automobilku Škoda Auto mimořádný moment. Včerejší napínavé finále v Praze završené zlatou medailí pro Českou republiku před zraky 17 413 fanoušků bylo skvělým vyvrcholením této nezapomenutelné vrcholné sportovní události. Srdečně blahopřeji českému národnímu týmu za tento úžasný výsledek!" uvedl Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing.

"Rád bych také poděkoval všem nadšeným příznivcům na tribunách i u televizních obrazovek po celém světě. Značku Škoda jsme při této příležitosti opět ve velkém představili jako dlouholetého partnera mistrovství světa  – ve sportovních halách, na televizních obrazovkách, ve fanzónách i na mobilních zařízeních fanoušků. Jsem velmi rád, že naše silné partnerství bude pokračovat i v následujících letech," dodal Jahn.

Po vítězství 2:0 nad reprezentací Švýcarska si domácí český tým zajistil zlato na letošním Mistrovství světa v ledním hokeji. Po finále převzal Švýcar Kevin Fiala trofej pro nejužitečnějšího hráče šampionátu z rukou Martina Jahna, člena představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing.

Pětikilogramový pohár z tradičního českého křišťálu vytvořilo oddělení Škoda Design a jeho výbrus je inspirován čarami, které za sebou zanechávají brusle na ledu. Tradice sklářství v České republice sahá až do 13. století a český křišťál je dodnes uznáván jako jeden z nejkvalitnějších na světě.

Do Prahy a Ostravy se znovu sjel rekordní počet českých i zahraničních návštěvníků. Zápasy přímo na stadionech navštívilo 797 727 fanoušků. Po dobu turnaje poskytla česká automobilka pořadatelům 45 vozidel ve speciálním designu. Flotila zahrnovala plně elektrické vozy Enyaq Coupé RS a modely Kodiaq a Superb nové generace.

Další automobily se nacházely na různých místech v okolí obou sportovních hal v Praze a Ostravě i přímo uvnitř sportovišť u ledové plochy. Vedle toho byl během akce k vidění jedinečný Enyaq Coupé Respectline, který propaguje rozmanitost, rovnost, spravedlnost a začlenění. Fanoušci si mohli užít různé aktivity sponzorované značkou Škoda, ať už naživo ve fanzónách, nebo digitálně, například prostřednictvím oficiální aplikace IIHF pro sledování výsledků a zajímavých informací.

Škoda Auto je oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji od roku 1993 a partnerství mezi českou automobilkou a pořadateli šampionátu bylo v roce 2023 prodlouženo o dalších 5 ročníků. Pokračovat tak bude i příští rok, kdy mistrovství pořádá Švédsko a Dánsko.

Zdroj: Škoda Auto

Autor

Redakce

Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.