Tradice musí být dodržena. Škoda prodloužila partnerství s IIFH, zůstává hlavním sponzorem MS

Škoda Auto podporuje mistrovství světa v ledním hokeji jako hlavní oficiálním sponzor nepřetržitě od roku 1993.

Lední hokej je skutečnou českou národní vášní, proto je sponzoring šampionátu prakticky nedílnou součástí angažmá značky Škoda na mezinárodní sportovní scéně. Pořadatelům turnaje ve finském Tampere a lotyšské metropoli Rize značka zajišťuje flotilu 45 plně elektrických nebo plug-in hybridních vozidel.

„Škoda a lední hokej patří k sobě. Již 30 let jsme hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji a loni jsme toto speciální partnerství prodloužili až do roku 2027. Nadcházející šampionát je pro nás ideální scénou pro prezentaci naší nové identity značky a aktuálních elektrických modelů. Fanoušci na tribunách se mohou těšit na exkluzivní novinky ve Škodaverse: Pod heslem „Explore the action“ budou hře blíže než kdykoli předtím," uvedl Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za prodej a marketing.

Od 12. do 28. května se šestnáct nejlepších světových národních týmů utkává o titul. Škoda Auto podporuje mistrovství světa v ledním hokeji jako partner mobility od roku 1992. O rok později se česká automobilka stala hlavním oficiálním sponzorem. Toto partnerství bude pokračovat nejméně do roku 2027 díky smlouvě, která byla v roce 2022 podepsána na další pětileté období.

Stejně jako v předcházejících letech bude logo Škoda během utkání dobře viditelné díky umístění ve středovém kruhu ledové plochy, na mantinelech a dalších místech ve sportovních halách. Vzhled se však výrazně odlišuje od toho, na co byli návštěvníci zvyklí, protože automobilka při této příležitosti naplno představí svou novou identitu. Ta zahrnuje nejen nové logo a moderně pojatou psanou podobu jména společnosti, ale rovněž novou strategii, která bude zvýrazněna prezentací značky i vozy na stadionech a v jejich okolí.

Na stadionu v Tampere představí Škoda model Enyaq Coupé RS iV v nápadně zeleném odstínu Mamba a Enyaq RS iV v oranžové Phoenix. Diváci v Rize uvidí na ledě Enyaq Coupé Sportline iV v oranžové Phoenix a Octavii Combi RS iV v zelené Mamba. Vedle toho automobilka také vystaví své elektrifikované modely v expozicích značky Škoda v rámci vyhrazených oficiálních fanzón.

Do ulic pořadatelských měst navíc vyjedou další vozy v nápadném zbarvení s grafikou šampionátu. K dispozici bude 45 vozidel, která pořadatelům zajistí potřebnou kapacitu pro přepravu, a prakticky všechna mají elektrifikovaný pohon: jde například o modely Enyaq iV, Enyaq Coupé iV nebo Enyaq Coupé RS iV 4×4. Všechny sponzorské vozy nesou také nová loga společnosti Škoda Auto v odstínech zelené Emerald a Electric jako připomínku toho, že Škoda je hlavní oficiální sponzor MS.

Škoda Auto během turnaje představí divákům digitální prostor Škodaverse, který byl spuštěn v roce 2022. Virtuální 3D realita umožňuje fanouškům doma i na stadionech ještě intenzivněji zažít svět ledního hokeje. Cílem tohoto kreativního přístupu je, aby si příznivci ledního hokeje spojovali svůj oblíbený sport se značkou Škoda. Hlavním tématem aktivit ve Škodaverse je „Explore the Action“.

Virtuální svět Škodaverse nabízí řadu atraktivních funkcí: zábavné hry, interakce s ostatními návštěvníky pomocí uživatelsky definovaných avatarů Škoda, galerii tokenů NFT a mnoho dalšího. Cílem NFT tokenů bylo vytvořit jedinečnou brankářskou helmu, která by prezentovala kulturní dědictví každého zúčastněného národa.

Prvotní návrh byl vytvořen za pomoci umělé inteligence a následně byl realizován s využitím 3D vizualizačních technik. Hlavním cílem bylo vytvořit jedinečné masky, které brankáři obvykle nemají možnost nosit, a zároveň oslavit jedinečné kulturní dědictví každé země. Jedním z vrcholů je virtuální podoba skutečné fanzóny v Tampere. Uživatelé zde také budou moci získat bezprostředně po zahájení turnaje jedinečné tokeny, a dokonce vyhrát i letecký zájezd na finálové utkání mistrovství světa včetně vstupenek. Aby měli fanoušci šanci uspět, musí se v prostoru Škodaverse přihlásit a zúčastnit se soutěže.

Zdroj a foto: Škoda Auto

Autor

Redakce

Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.