Škoda Auto spojuje své prodejní a poprodejní tréninkové programy v rámci nově založené Sales & After Sales Training Akademie.
Česká automobilka standardizuje školící programy pro své mezinárodní importéry a prodejce. Zvyšuje tak kvalitu a efektivitu vlastních vzdělávacích procesů. Nová akademie bude úzce spolupracovat také se školami a univerzitami, aby podpořila touhu po inovacích.
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje: „S novou Sales & After Sales Training Akademií děláme další krok na cestě k digitalizaci. Využijeme technologie, jako jsou virtuální či rozšířená realita a umělá inteligence, abychom realisticky simulovali každodenní situace v dealerství, cíleně vylepšili školící proces a zvýšili kvalitu poradenství. Formát online školení zároveň zjednodušuje procesy a zvyšuje naši efektivitu.“
Nová tréninková ŠKODA Sales & After Sales Training Akademie má za cíl modernizovat školicí technologie a stát se digitálním kompetenčním centrem. Svým obsahem se zaměří na témata elektromobility a digitalizace. Akademie bude vyvíjet vhodné strategie pro konkrétní partnery podle specifik jednotlivých regionů a bude také úzce spolupracovat se školami a univerzitami, aby podpořila rozvoj inovací.
Škoda Auto se ve svých vzdělávacích programech zaměřuje na využívání digitálních technologií. Již od roku 2020 mohou servisní pracovníci využívat virtuální realitu například k simulaci procesu výměny baterie plně elektrických modelů. Důležitou roli v nové tréninkové ŠKODA Sales & After Sales Training Akademii hraje také využití umělé inteligence. Digitální asistenti mohou flexibilně a bezprostředně reagovat na mluvené slovo a simulovat díky tomu interakce v prodejně a v zákaznickém servisu. Technologie tak pomáhá zvyšovat odbornou kvalitu služeb zákazníkům. Školení v online formátu také výrazně snižuje potřebu cestování a tím i uhlíkovou stopu v prodejní síti Škoda Auto.
Zdroj: Škoda Auto
Externí materiály upravené redakcí MotorMixu.